Trobada per L'Amnistia Social (3 Aniversari)

C.S.A “La Dhalia” Mislata (València) – Camí Vell de Xirivélla 23 b. 1 de Desembre 2018.

Una salutació antirepresiva primer de tot. Ens dirigim al vostre col·lectiu per a fer-vos arribar una INVITACIÓ A PARTICIPAR en el tercer aniversari de trobades per l'Amnistia Social.

Al llarg d'aquests tres anys s'han realitzat 8 reunions, en diferents llocs de la península, d'aquest espai de confluència de col·lectius socials i persones que pateixen la repressió i lluiten contra ella.

La iniciativa de l'Amnistia Social va sorgir a València partint de l'experiència de col·lectius de la comarca del Horta com la Koor Kolec del Park Alkosa, l'Assemblea Antirepresiva de l'Horta (15M i Juntes sense por) i persones d'altres col·lectius socials.

Per una major informació, tant dels continguts de la iniciativa (feminisme, barris, món rural, llibertat d'expressió, presons, etc) com de les Trobades realitzades, podeu visitar a internet la pagina d'Amnistia Social ja!! http://www.amnistiasocialya.info.

Us convoquem a una reunió el pròxim dia 17 d'Octubre en el C.S Anarquista “La Dhalia” a les 19 h , per si esteu interessades a col·laborar, on ens posarem al dia de les trobades i en la preparació d'aquestes. Us enviem l'ordre del dia (provisional) de la Trobada i també les propostes d'activitats que ho acompanyen.

Divendres 30 de Novembre:

Presentació del treball col·lectiu “3 anys per l'Amnistia Social. La repressió no ens aturará” i del documental “Reos”. El cas 14N Logroño

ACTE SOLIDARI. Sopar i teatre en un local a València ( C.S. Anarquista “La Dahlia”).

Dissabte 1 de Desembre:

TROBADA PER L'AMNISTIA SOCIAL.

• 10h- Recepció de grups assistents (amb desdejuni).
  • 11h- Roda-presentació d'assistents i casos de repressió
  • 12h- Debat obert sobre l'actual context repressiu.
  • 14:30- Dinar col·lectiu.
  • 16:30-Propostes per al futur per l'Amnistia Social.
    • Edició del llibre i vídeo.
    • Pagina web A.S.
    • Possible campanya estatal, etc.
    • Coordinació amb altres plataformes antirepresivas.
  • 18:30- Resumen-valoració i comiat (següent trobada?).
  • 20h- Sopar i Concert: La Pelukera, Ulldtro, …? (CSA “La Dhalia”)

Aquesta proposta és provisional i revisable però ens serveix perquè comenceu a pensar-vos els qui aneu a participar en aquest 3 Aniversari de l'Amnistia Social.

Necessitem saber quan i quantes persones vindreu el divendres i quines persones es quedarien a dormir elDivendres o Dissabte fins al Diumenge.

Quantes persones soparien el divendres o el dissabte?. Quantes mengem el dissabte? Els qui es queden a dormir en aquest dies?

També seria important aquesta informació per a fer arribar als qui vagen a venir els materials que hauran com a documentació per a la trobada. Independentment farém arribar per correu aqueixos documents a tot els col·lectius contactats.

Per a contactar amb nosotr@s podeu enviar la informació al correu lluitafinal27@gmail.com... també a través del tlf 618057042 (Jipy).

Salut tinguem.